2010-12-28
 19:03:07

What now?

Jaha. Så då var julen över. Bara så där. Kändes inte riktigt som att det var jul. Eller är det kanske jag som börjar bli gammal? I så fall är jag arg. Jag vill inte bli gammal. Jag vill alltid vara liten och "känna" julen. Men what to do.


I vilket fall som, efter mys med släktingarna på dopparedagen drog jag till kyrkan med Radde, Dahlan och Hesho. Det var astråkigt. Och jobbigt (man måste ju hålla sig för att skratta!). Egentligen hade jag ingen som helst anledning att dra dit men vad gör man inte för sin vän (Radde, som inte alls heller tyckte det var kul för den delen men tydligen är det vår nya tradition). Det roligaste var när de skulle samla in kollektet.

Radde: Tar ni kort? 

Då garvade jag trots att man inte får. Sorry Dude'n där uppe bland molnen.




Och så snart är det 2011. Och här är jag. Utan framtidsvisioner. Låter ju great. Fast om man ska tro på horoskop så lär jag ha ett helt himelskt år med befodringar på jobb redan i mars. Vilket jobb då undrar jag? Jag får väl helt enkelt ta att lära mig att ta det som det kommer. Är inte så bra på det. Vill ha allt planerat och organiserat.






Så det så.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!