2010-12-19
 12:01:03

I'm not dreaming of a white christmas

Och då är det inte snön jag pratar om. För visst, på julafton är det okej med snö. Det är till och med mysigt med snö. Dock inte så här flera veckor innan.



Nej, det jag talar om är vita dagar. Som denna helgen till exempel. Den har varit helt vit. Tråkigt nog. Ni förstår, när man är arbetslös (arbetssökande) så är det helgerna man ser fram emot. Att umgås, gå ut och dansa och ja, dricka vin. Men då jag hela denna veckan som varit legat hemma sick, blev det inget vin för mig varken i fredags eller i lördags. Tråkigt nog. Så just därför drömmer jag inte om en vit jul, för jag ska bannemig se till att julhelgen blir annorlunda!



Dock ska jag inte bli lika berusad på julafton som förra året. Men den 25de, då smäller det!


:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!