2010-12-16
 17:14:57

And I'm back

I'm back på många plan. Tillbaka med bloggandet. Tillbaka i Sverige. Tillbaka till arbetssökandet. Tillbaka till "vad-vill-jag-göra-med-mitt-liv-sökandet". Tillbaka till allt.

Visst, absolut är det skönt att vara hemma. Men det var helt underbart att vara borta också. Kanske känns borta bäst just nu på grund av det hemska Sverige-vädret? Det skulle kunna vara en anledning. Vad vet jag. Jag hatar snö och kyla.
Så, vad ska Fia-Lotta göra med sitt liv nu då? För tillfället har jag väl ingen stabil plan. Letar jobb både i Sverige och utomlands. Nu är det bara att vänta och se vad som nappar. Tills dess ska jag ligga i min soffa och kolla serier.
På återseende. Snart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!