2010-08-13
 00:02:47

Jag hjärta Cypern

Åh vad jag trivs! Helt sjukt. Allt är så bra, speciellt nu sen Carro kommit. Och mina arbetskolleger är helt underbara. Förutom äckel-Litauen. Men hur ska jag kunna lämna dem om någon månad för att återvända till Sverige? Vill inte.



I vilket fall som helst så lär augusti bli en riktig fest-månad. Det börjar ju stängas ner i Napa i mitten på september så får köra järnet nu verkligen. Småstartade igår och Carro fick en riktig kalasfylla, det är så det ska va!


Imorgon blir det till att handla mat eftersom C också ska födas. sen blire väl Naaaaaaaaaaaaapa igen!


Btw, har fortfarande asvarmt! HA! Jag vet att ni har regn där hemma.


Mys.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!