2010-04-06
 10:42:09

Jobbigt

Hur kan jag ta så fel? Har jag bara inbillat mig själv allt? Varför var jag tvungen att släppa på mig själv från första början? Det var mycket bättre när inte jag visste. Då hade jag övertaget, kändes det som i alla fall. Och jag kunde välja åt vilket av hållen jag skulle gå. Men jag valde fel och nu är jag körd.


Jag är dessutom arg på mig själv för att jag inte vågade. Jag vågade inte släppa alla hämningar. Hade jag gjort det så kanske, kanske... I vilket fall som helst så har jag bestämt mig för att komma över detta snabbt och så smärtfritt som möjligt. Det lär inte bli lätt. Fan, jag är ingen sån som bölar. Palla.




Hesh, jag behöver dig nu <3

Och jag tackar på förhand till alla som kommer behöva stå ut med mitt ältande och analyserande. Typ Carro och Sandra, tack <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!