2010-04-01
 11:36:19

Idag är det torsdag

Idag är det sol och jag vill äta glass. Vem är villig? Eftersom alla mina vänner antingen är sjuka, jobbar eller är i Tyskland får jag väl pallra mig ut själv och hitta nått mysigt glasställe som säljer feta glassar. Dränka mina sorger i fett liksom. Fast jag är inte speciellt sorgsen, bara sugen på just glass. :)



Just nu sitter jag i min säng och skriver här. Jag har även kollat en del Vänner-avsnitt. Och jag skulle faktiskt städa men det gick inte så bra, mitt rum är tydligen redan tillräckligt rensat och det finns inte en skitpinal någonstans, HA!



Nu vill jag sjunga lite, lalalalalalalalalalalalalala




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!