2010-04-14
 10:45:17

4

Jahapp. Fan. Nu drar det ihop sig. Nervöst.


Jag hade en bra dag igår i alla fall. Klockan elva befann jag mig hos Josefin för lite solning på hennes gård. Därefter åkte jag och mor min på massage, överskönt! Väl hemma kom självaste Hesh och hämta upp mig och sen drog vi och Carro till B&W för att köpa lite billiga skor och äckliga chips samt till Asian Food vid Ekohallen för gooooooooooooood friterad banan med glass :)



Lite vila, Vänner och mat senare drog de fyra Videhoodsbrudarna ännu en gång ut och gjorde gatorna osäkra. Vi mös vid kanalen, följde efter söta killar och hängde lite random i Hermodsdal. 


Kvällen avslutades med lite härligt häng i bilen med Carolin och en massa diskutioner om livet.


Love <3




 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!