2009-09-30
 23:38:42

Vardagsnödvändigheter

Jag har fått påbackning från Hesho att jag uppdaterar dåligt så det är väl dags att ta tag i det.



Egentligen har det nog inte hänt så mycket sen sist, eller jo förresten, jag har börjat träna. Det ni! Ännu en gång ger jag mig på det här med jympa-kort sex månader på friskis, och än så länge har jag faktiskt varit där fyra-fem gånger i veckan. Vi får väl se hur länge det håller...


Idag var det sista gången på banan. Lite sorgligt faktiskt. Det är ett härligt avbrott från vardagen. Ska i och för sig dit igen på onsdag för att städa men det räknas inte direkt.


På fredag önskar jag mig strålande solsken för då är jag ledig och har massvis med ärenden att uträtta. Jag ska till Arbetsförmedligen och anmäla mig, köpa ny mobiltelefon (min nuvarande blev spritskadad hemma hos Josse), träna och andas. Jag längtar redan.



I'll keep in touch.

Hopefully.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!