2009-09-17
 22:14:53

I väntan på mitt drömjobb

Jag har sökt jobb! För typ första gången i hela mitt liv. ICA-jobbet var ju inte något jag sökte direkt.

 
Jobbet jag hittat är sååå mycket jag. Verkligen ett drömjobb i mina ögon. Nu väntar jag bara på att de ska ringa, för jag har kvalifikationerna. :)



 

Barn Entertainer till Spanien (Mallorca & Menorca)

 
 
Företagspresentation :

 

Viva Hotels & Resorts söker motiverade barn entertainers för att jobba i våra Mini & Maxi klubbar under säsongen 2009.
Viva Hotels & Resorts är ett av de mest ledande familjehotellen på marknaden på de Baleariska öarna och har 15 hotell utspridda över Mallorca & Menorca. De är graderade till 3–4 stjärnor och bär hög standard i allt vad vi erbjuder våra gäster. Därför behöver vi finna de bästa entertainers från alla delar av europa som tycker att jobba i ett tropiskt klimat med barn är mer än bara ett jobb.


Om du vill vara med om en upplevelse du sent kommer att glömma, hör av dig till oss!

 

Publicerad : 8/5/2009
Sista ansökningsdag : 9/28/2009

 

 

Beskrivning:

Du kommer att vara en av ett entertainment team varierande från 4–21 personer. Du är ansvarig för att planera, organisera och göra alla olika sorters aktiviteter för Mini (4 – 7 år) eller Maxi klubb (8–11 år). Det är ditt ansvar att se till att barnen får en oförglömlig tid i ditt klubbhus.


Du kommer även att ha arbetsuppgifter som tex: Mini disco, gästkontakt, förberedningar, PR och försäljning.

 

Krav:


  • Du är mellan 18–30 år gammal som älskar att jobba med barn
  • Du är positiv, lojal, äventyrlig, social, kreativ, flexibel, jobbar bra i team och är inte rädd för nya utmaningar
  • Språk kunskaper är en stor merit


    Vi erbjuder


    ·         Ett roligt jobb i tropiskt klimat på ett av våra 3 eller 4 stjärniga hotell på Mallorca/Menorca


    ·         Minimum 1150 netto i lön


    ·         Gratis boende


    ·         Mat & dryck


    ·         Ett kontrakt godkänt av European legalisation (med arbetsförsäkring)


    ·         Flygbiljett betald av företaget (efter avslutat kontrakt)


    ·         Kommision på försäljningen av Minidisco Cd´s och DVD’s(efter avslutat kontrakt)


    ·         Möjlighet att utvecklas och klättra inom företaget


    Vågar du ta steget, packa väskan och ta chansen?


    Kontakta då oss så fort som möjligt!



     

Sno nu inte mitt jobb ;)


Tiffany

Oj, det där lät riktigt bra. :D Håller tummarna för dig! :D



PUBLICERAT: 2009-09-18, 20:00:32 | URL: http://thatmandy.blogspot.com
jessica

Hittade din blogg när jag sökte på barn entertainer, jag har också sökt det jobbet ;)



PUBLICERAT: 2009-11-01, 20:10:36 | URL: http://jessicapauline.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!