2009-11-30
 19:04:02

Roligt men onödigt?

Ullared var skoj. Skitskoj faktiskt. Sju balla brudar som ägnar sin dag åt shopping och mat. Lovely. Klockan sex i morse stod jag, Marika och Carolin och väntade på resterande. Tjugo i sju kom dem... Haha. Men vi hade kul när vi dansade och sjöng mitt i rondellen vid Videdalsskolan. Såg ni oss? Någon?



Jag blev inte mer än sex hundra spänn fattigare men nu när jag tänkt efter undrar jag om jag verkligen ville ha allt det här:


- Spargris
- Torrshampo
- Parfym
- Fotmousse
- Julklapp till mor
- Trosor
- Spetstopp
- Eyeliner
- Sminkborttagning'
- Choklad
- Tuggummi
- Nagellack
- Grease-filmen
- Väska

Hmmm... ändå. Ganska nöjd må jag säga. Undrar om Måsen känner likadant efter att spenderat 2400 kronor där.






När man njuter som mest av ledigheten lyckas alltid jobb ringa. Snäll som jag är tackar jag i princip aldrig nej om jag inte har något riktigt viktigt att göra. Så på min "fria" vecka ska det jobbas tisdag, torsdag och fredag. Det kanske inte låter särskilt mycket men när man är jäkligt less på det så är det hemskt. Jag är faktiskt hellre fattig.





Peace! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!