2009-11-17
 17:30:27

Jag älskar att förstora små saker, det gör livet värt att leva.

Idag har jag haft en helt wonderful tisdag. Det började med jobb (chockad?) klockan sju imorse fram tills klockan ett. Under den tiden hade jag hand om alla grönsaker och fick rensa, fylla på, placera ut klippen, skriva skyltar och lasta in i kylarna. Det var inte alls så tråkigt som det låter utan faktiskt väldigt roligt. Jag blev riktigt stolt över mig själv att allt gick så bra, och fick inte ett enda klagomål :) Dessutom lärde jag mig väldigt mycket.



"Kunskap är makt, och makt är sexigt." (För att citera en gammal bekantskap.)


Efter jobb träffade jag Hesh i stan för en riktigt lyckad fika. Jag är så glaaaaaaaaaaaaaaaaaad idag. Nu väntar jag på att maten ska bli klar sen ska jag iväg och svettas riktigt rejält på Friskis!




 

Jaha, tänker ni, vilken wonderful dag. Verkligen. Men nu ska jag förklara en viktig sak:


Alla borde lära sig att se varje pytteliten lyckogrej som världens största happening. Man blir lyckligare då, jag lovar.¨



Fråga själva Hesho, en liten mini-händelse idag fick mig att le konstant i en timme. Det är lycka.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!