2009-11-24
 10:13:24

Hell yeah!

Idag är det återigen tisdag (undrar om det inte hade varit roligare att hitta på ett namn till varje dag istället för att köra om samma namn om och om igen efter sju dagar). 


Klockan är just ni 10.08 och om exakt tjugotvå minuter hade jag tänkt ge mig ut i solen och promenera. Det är antingen det eller träning efter jobb vilket inte lockar särskilt idag faktiskt. Så, istället tänker jag gå i rask takt hela vägen till jobb med Rockklassiker tjutandes i öronen, hell yeah!


Härligt nog jobbar jag bara mellan 12-15.30 idag och därefter hoppas jag att få komma hem till en god middag. Som ni kanske inte förstått så äter jag inte middag särskilt ofta eftersom jag jobbar kvällstider på jobb. Just därför har jag önskat ärtsoppa med pannkakor idag, för att få i mig ett rejält mål när jag väl kan. Hell yeah! :)


Ikväll kommer Kristin hem! Hell yeah! Det kommer bli fika-mys som aldrig förr <3





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!