2009-11-15
 16:15:48

Det måste hända något, nu!

Nu står det lite smått still i mitt liv. Just därför har jag inte uppdaterat. Inte är det kul att läsa om (eller skriva om för den delen) hur jag varje dag går till jobbet för att sen däcka på mitt rum direkt efteråt. Just så har mitt liv sett ut den senaste veckan. Jag har jobbat till stängning och sedan varit alldeles för trött för att röra en fena och istället slängt mig i sängen och kollat Gossip Girl. Mys, tänker ni. Tråkigt, tänker jag.



Nu är det på tiden att det händer nått. Ge mig ett jobb någon? Lite, lite kärlek kanske?



Eller varför inte en miljon så jag kan bjuda alla mina vackra bruttor på en Karibien-kryssning.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!