2009-05-24
 15:05:26

Vit, vit, vita skor ahh...

Då alla mina flickvänner dissade mig och mitt partysugna humör igår fick jag se till att fixa ihop något själv. Som tur var fick jag ett sms av Mackan som bjöd med mig på fest. Kvällen började hemma hos honom med hans hemmagjorda film om Ninja Charles. Därefter drog vi vidare på en annan förfest vid Möllan med en massa trevligt folk. Fortsättningsvis blev det karaoke på Ice och Heartbreak. 

Av någon rolig anledning så var det inte på grund av att jag är 19 som vi inte kom in på Harrys utan för att Mackan hade vita skor. Så kan man ju också resonera. 


Kvällen var i alla fall otroligt lyckad och jag kände mig som en prinsessa hela kvällen då Mackan bjöd på allt :) 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!