2009-05-22
 12:35:07

Värsta grymma tjejerna


Vi är tjejer, och vi är asgrymma! Vi satte ihop dessa IKEA-stolar heeeeeeeeeeeelt själv :) Duktiga oss.









Onsdagen började mycket härligt med sol och bad hos H. Helt underbart skönt! Därefter åkte vi till Ekohallen för att införskaffa piratsaker. Vi ska nämligen vara pirater på tisdag då det är dags för Studenternas dag. Vi kommer vara sååå coola. Med kikare, ögonlapp, krok och svärd kommer vi att kötta alla andra :)








Gullig som jag är bjöd jag igår in mina flickvänner på frukost hos mig. MYS! Därefter blev det återigen sol och bad hos H.

Klockan 5 infann vi oss i Mellanhedsparken med filtar, chips och öl. Vi blev fler än väntat, 20 pers. Men kul var det. Vi spelade fotboll och brännboll och jag lirade gura. När det började ösregna drog vi oss in under Slottskolans tak och lekte lekar. Kvällen avslutades på Möllan.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!