2009-05-30
 17:17:55

Uppladdning

Denna helgen är endast en uppladdningshelg inför tisdag. Ingen sprit och inget stressande. Utan vila och godis. 

Hängde på Lilla Torg igår i fyra timmar med tre olika sällskap. Väldigt trevligt.

Idag har jag varit på en nödvändig shoppingtur för att finna ett par skor till min studentklänning. Vilket jag också gjorde efter mååååånga om och men. Kvällen blir lugn, middag hos Sofi och sedan mys och nått typ av hemmaspa hos mig. Måste ju vara vårt vackraste jag hela nästa vecka. 

Förresten, det där med vilan skiter sig imorgon kom jag på. Jobb på banan hela dagen. Let's get down to buisness you know. 


Peace! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!