2009-05-17
 21:47:23

I kick ass!

Livet är konstigt när man har pms. Man irriterad över allt, och man gråter över ingenting. Visst låter det skoj killar? Ett tag var jag riktigt hemsk och jag fasade över dagarna innan mensen som oftast var värst. Idag har jag lärt mig att handskas med det. Visst har jag precis gråtit en skvätt över alla lyckliga stunder i One tree hill och inbillat mig själv att jag är värdelös och helt ensam, men jag har kommit till insikt. Jag vet om att jag mår bra, jag vet om att jag inte är värdelös eller ensam och jag vet om att jag egentligen älskar mitt liv precis som det är. :)



(But hey, om det är någon som vill ringa och berätta för mig hur grym jag är så är det läge för det nu.)





Sen kan man lindra besvären lite...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!