2009-05-04
 15:40:26

Inte konstigt jag är obildad

Jag är ledig. Igen. Vi går aldrig i skolan. Inte konstigt jag är obildad. Men jag ska inte klaga. 16 skoldagar kvar sedan är jag fri på riktigt. Underbart! 

Trots ledigheten har jag varit tvungen att plugga. 11-14 gjorde vi om och redigerade massvis på vårt projektarbete hemma hos Hesho. Därefter belönade vi oss med en liten crusingrunda i stan. :)

Klockan fem är det dags att trötta ut småbarnen igen. Blir förmodligen att jag hjälper till på tösernas träning också. Sedan har jag bestämt att jag och alla mina söta rara flickor ska fika i stan, because we love it! 

Peace mother fucker!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!