2009-05-11
 22:38:34

Dags att börja räkna - 12.

För er som inte hänger med menar jag givetvis nedräkning till studenten. Det är idag exakt 12 skoldagar kvar. Och under de dagarna har jag två prov, fyra arbeten och en spanskbok som ska läsas ut. Ingen vila här inte. Just därför ska det bli extra skönt den 2 juni när jag springer ut från min skola i min vita prinsessklänning och äntligen är fri!

:)




Måndag vare då igen och skola vare det då igen. Dock endas två lektioner denna soliga eftermiddag. Trots det hann jag knappt hem innan jag däckade i min säng. Som tur blev man väckt av telefonen så att kvällen inte gick helt till spillo. Det blev en  promenix med Sofi, i Kirseberg för omväxlings skull.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!