2009-05-18
 17:48:53

7

Jobbet på banan igår var inte så hemskt som jag trodde att det skulle bli. Egentligen tycker jag det är väldigt skoj att jobba där nere, trevliga människor och hela det kittet, men det är tufft. Oftast ingen tid till att andas. Men denna helgen var det lugnt, nästan för lugnt... (Jag vet! Jag är aldrig nöjd!) I vilket fall som helst så ägnade vi tiden mestadels till att dansa och äta. Det är inte helt fel :) Jag hade också snärt-krig med Jocke, riktigt skoj. 






Idag borde jag egentligen träna för att få väck all den skit jag åt igår (fyra glassar, två negerbollar, massvis med pommes och en stor hamburgare), men det finns ingen tid till det tyvärr. Istället tänker jag sitta på min rumpa och plugga Spanish, woho...







Caroline

Haha jaa ibland kan det bli så där nere, när det inte är så mycket folk :) Tror dock det blir mycket mer i dag..Jag hoppas verkligen att Christer inte lägger ut den filmen på Youtube ;) Annars är det ju väldigt pinsamt för oss haha xD



PUBLICERAT: 2009-05-20, 09:31:43 | URL: http://carolinemartensson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!