2009-05-12
 20:19:20

11

Då har ännu en skoldag gått och nu är det bara 11 kvar tills livet börjar på riktigt.

Disskuterade häromdagen vilket som egentligen är roligast - att jobba eller att plugga. Eftersom jag inte jobbat konstant i flera år får väl jag inte egentligen uttala mig men jag tror det ligger till såhär:


Det är roligare att plugga men enklare att jobba. Att plugga är ett heltidsjobb. Först går man i skolan åtta timmar för att sedan gå hem och göra läxor ett par timmar till. Dessutom kanske man behöver jobba också, som jag, för att få ihop en extra slant så att man kan hänga med på alla trevligheter. Om man jobbar så jobbar man i åtta timmar men sen när man kommer hem så är man free to do whatever. Plus att man är rik :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!