2009-03-23
 22:12:04

What a feeling!

Mitt humör har verkligen varit speedat idag. Jag vill inte gå och lägga mig. Men jag måste. Jisses, klockan är tio. Jag börjar känna mig som min Farmor. Jag kan bara inte hjälpa det, jag behöver min skönhetssömn. För om jag är utvilad kanske det är lättare att bibehålla denna energiboost som satt sprätt i min kropp, även imorgon.



Åh vad jag vill träna just nu. Ut och springa. Långt. Inte Josefins-pappa-långt (Videdal-Jägersro-Södervärn-Värnhem-Videdal), utan bara långt för att vara mig. Vilket skulle vara sisådär max 2 km. Skööönt. Men nej, jag måste sova. Dumma, dumma spanska klockan 8 som gör att jag måste ta bussen halv 8. ARGH.

Äsch, nu ska jag titta på Bert stjärt i alla fall (min bror har haft de avsnitten hur länge som helst utan att meddela mig, så gör man bara inte!)



Älskade ängel dudedudeduda... 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!