2009-03-03
 16:36:29

Utnyttja tiden på bästa sätt

Idag har jag endast haft en lektion, spanska, och därefter utnyttjade och ska jag utnyttja tiden på bästa sätt:

> Fotbollsskolemöte med Josefin
> Letat efter lägenheter, alltid kul att drömma sig bort
> Spelat in en Tjejmiddagevideo som jag skickat till mina vänninor
> Ätit lunch
> Kollat på Ky-utbildningar
> Pluggat spanska
> Fotat mig själv en massa, haha
> Övat på min Viva la Vida-låt samt spelat in det (nej, ni kommer inte få se det :))
> Bokat klipptid
> Promenerat 
> Pluggat historia
> Tittat på Andra Avenyn
> Försökt komma på fler uppdrag till min flickvänsmiddag
> Städat
> Letat efter saker jag har tappat bort (USB-minne, hårband, kablar mm.)


Som ni ser finns det en hel del nödvändiga (kanske även roliga) sätt att utnyttja sin tid. Jag har fått gjort MASSVIS :)



Tiff

"Övat på min Viva la Vida-låt samt spelat in det (nej, ni kommer inte få se det :))"



Haahha! XD



PUBLICERAT: 2009-03-04, 20:20:12 | URL: http://thatmandy.blogspot.com
Sofia

haha okej Tiff, du kommer få se det ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!