2009-03-22
 15:16:35

That was when I ruled the world

Insåg att det var två dagar sen jag blogga. Tänker inte be om ursäkt, jag har faktiskt haft fullt upp.

Fredagen kunde inte blivit bättre. Efter en lektion i skolan begav vi oss till vår kära brygga vid kanalen för att njuta av solens heta strålar. Väl hemma hjälpte jag mamma att förbereda inför kvällen.


Påhittig som jag är hade jag fixat en uppdragslek till middagen. Alla fick vars ett uppdrag som de skulle genomföra. Exempel:

- Stöna fram det sista ordet i varje mening
- Leta febrilt efter din låtsaskompis
- Gör sexuella anspelningar i allt du säger
- Sjung första meningen i nationalsången efter varje skål
- Skrik "herregud" och titta anklagande varje gång du pratar med din bordsgranne
- Ät av din grannes tallrik när hon tittar bort
- Torka din bordsdam runt munnen
- Prata babyspråk med alla





Efter god mat, sång, dans, skratt och mycket annat var det dags för utgång. Jag, Sofi, Kristin och Giulia valde att dra till Yamato och därefter vidare till Barcelona. Bra val!



Tack så mycket alla underbara bruttor! <3




Halv tio vaknar jag på lördagen med kramper i mina ben. What the fuck liksom. Det höll i sig hela dagen. Aj.

Efter en del sömn och tv-tittande tvingade jag med mamma till Entré. Det skulle jag inte gjort. Jag tror aldrig jag har sett så mycket folk i Malmö på en och samma gång. Man kom inte fram. Jag blev helsvettig. Haha.


På kvällen var tanken att jag och Sofi skulle köra runt till Malmös lite mysko-ställen (fråga mig inte vad jag menade med det, för ja, det var min idé). Istället blev det en tur till ICA Maxi för att handla snask, Mc donalds för att stilla Sofis hunger, Boomers för att se fotboll och avslutningsvis en nykter pubrunda i stan. Mycket lyckad kväll även det. <3



Idag kommer jag dö.

Klockan 18 är det dags för mig att uppträda på Konserthuset. Min röst är inte vad den borde vara. Jag kommer dö. Eller åtminstone svimma. Som tur är det inte många av mina vänner som lyckats få tag på biljetter, HA! :)




Wish me good luck!


emelie jacobsen

Men jag var där! Och fy fan vad duktig du var sofia, jag fick gåshud! Härligt bruden ;)


Anonym

Var du? :) Så kul! Tack så mycket, jag var sketans nervös bara, men det gick ändå bra ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!