2009-03-18
 14:50:08

Ska jag alltid leva med det nu?

Fick ett svimanfalls-attack igår vid fem tiden. Allting började snurra och jag mådde riktigt illa. Även kramper i magen satte igång och huvudvärken blev värre. Vid 9 mådde jag likadant och åkte därför in till akuten. Efter två och en halv timme visade sig att jag har lågt blodtryck, därav alla dessa smärtor. Jag måste därför alltid se upp när det är varmt, om jag har stått upp för länge, druckit för lite etc. så att jag inte helt plötsligt tuppar av. Jag menar, vad är det liksom? Jag vill inte alltid behöva oroa mig för att svimma.

Nåja, jag lär mig väl att leva med det. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!