2009-03-26
 22:01:08

Shopaholic, jag?

Jag har shoppat loss satan idag. Det är inte ofta det händer. Speciellt inte när jag har mens. Som jag har nu. Jag har ingen aning om varför det gick så bra idag. Men kuuuuuuuuuuuul var det! :)

Jag köpte:

- Gladiatorsandaler
- Jeanstights
- En lila hoodtröja
- En lila t-shirt från killavd.
- En annan lila lång tröja (mycket lila idag!)
- En röd klänning
- En turkos linneklänning

Ska även köpa en vårväska imorgon hade jag tänkt. :)

Dessa köpte jag inte!





Jag och my dear Hesho hade också en supertrevlig lunch på Entré. Vi satt mer än en halvtimme och bara inspekterade folk och kommentera dem. Ibland får man ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!