2009-03-17
 14:38:52

Jag som aldrig har varit djurvän

Idag har jag ägnat en hel del tid åt min hund - Cesear. Vi har varit ute på en långpromenad i det vackra vädret och vi har busat en del i trädgården.

Jag har aldrig någonsin varit en djurvän. Jag har mest tyckt att alla små byrackor är i vägen. Så när mamma bestämde sig för att skaffa hund avsade jag mig alla måsten att gå ut, mata och leka med den. Men det tog inte lång tid innan jag insåg att det inte var så farligt att ha hund ändå. Det är nästan till och med roligt.

Nu älskar jag det lilla lejonet och han har blivit en del av familjen B. :)


pan

rätta mig om jag har fel, men man säger väl ändå "avsade jag mig"?...


Sofia

Stämmer nog ja, tack!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!