2009-03-14
 17:32:09

Hard work work

Fredag: Efter en väldigt kort skoldag gick jag, Hesho, Sofi, Marika och Josefin och födelsedagsfikade. Därefter åkte vi till Mobilia och fönstershoppa lite. Kvällen skulle egentligen spenderas med H och S men Sofi dissade oss för en pojke så det blev inte mycket av det ;)

Lördag: Från 08.30-15.00 har jag befunnit mig i skolan. Ja, just det - en lördag! Har skrivit Cambridge i sex timmar och det gick väl sådär. Det är fan inte lätt. Väl hemma har jag tagit en välbehövd tupplur och snart ska jag y mi familia äta resturangmiddag. MUMS! Senare blir det antingen, film, promenad, biljard eller Yamato. We´ll see.

Söndag: Halv elva är det frukostkalas för mig med hela tjocka släkten och sedan är det jobbdax.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!