2009-03-04
 10:01:55

Fri som en fågel

Idag är det onsdag, men inte vilken onsdag som helst. Det är nämligen den 4de mars och det innebär för en del av oss studenter - studiedag. Jag har alltså en hel tom dag ledig till precis vad som helst. Jag har dock redan gjort upp planer, Hesho hämtar mig om 10 min och sen ska vi till Nova och shoppa loss. :) I eftermiddag är det småknattsträning som vanligt och ikväll blir det förhoppningsvis promenad av något slag.

Tänkte precis skriva Ciao här nu, men jag fick en plötslig impuls av att jag borde uppmana er alla att se Rasmus på Luffen om ni inte redan gjort det. Kan det vara min rubrik som spökar?

Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!