2009-03-28
 18:49:30

FOTBOLL!

Jobbat på ICA idag. Faktiskt ganska trevligt, var längesen sist. När jag kom hem var jag så trött att jag inte ens orkade lägga in min mat i frysen utan däckade i min säng direkt. Skönt var det. 

Ikväll är det FOOOOOOOOOOTBOLL! Finally. Som ni kanske förstått är Champions Leauge och sådant inget direkt för mig men när Sverige spelar, då är det ÖS! Jag vill ju heja på mitt älsklingsland. :) Det ska bli kul att se hur alla nyförvärv klarar sig idag, jag tror att det kan bli en riktigt bra match. En jämn match. Men Portugal kommer nätt och jämt vinna med 1-0.



Sveeeerige!


Hesho

fan vad jag hatar andreas svensson!


Sofia

Hesho, han heter faktiskt Anders Svensson, inte Andreas. :)



PUBLICERAT: 2009-03-29, 13:11:34 | URL: http://fiabengtsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!