2009-03-12
 21:04:06

Det vill ni inte missa

Skola blev det inte mycket av idag. Tanken var att jag skulle ha sång kl 13.45, men den blev inställd, och sedan spanska till 15.45 men den slutade redam 15.10. Kanske olönt att åka in till stan om jag får säga det själv. Och det får jag. Det är min blogg.



Nu precis har jag varit på kulturskolan för att öva in min Viva la vida-låt med kör, band och stråkorkester. Jävlar. Jag kommer ha minst 50 pers bakom mig och jag kommer stå längst fram på scenen på Konserthuset. Jag kommer dö. Jag kommer gå fram, ta tag i mikrofonen men så fort som musiken börjar spela kommer jag att få panik och skaka så mycket att jag tappar den och sedan springer gråtandes ifrån. Det vill ni inte missa.

 



Tiff

Men Sofia! Klart du inte kommer, det kommer bli skit bra :)!!



PUBLICERAT: 2009-03-13, 13:55:32 | URL: http://thatmandy.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!