2009-03-05
 19:43:25

Det var på tiden

Det var på tiden att jag fått tid till att göra annat efter skolan än plugg, även om det inte är så ofta. Det var på tiden att vädret börjar bli varmare. Det var på tiden att jag lärt mig Nothing else matters-introt någotsånär. Det var på tiden att jag hade flätor i skolan idag :)


Dagens första lektion avslutades med en trevlig överraskning, nämligen att jag fick MVG - på min svensk novell som jag verkligen kämpat med. På håltimmen åkte en full röd bubbla till Mc donalds för lite Drive-in kaffe och sedan parkerade vi på Bo01 och beundrade den vackra utsikten. Spansk-prov har också skrivits idag och förhoppningsvis får jag åtminstone ett G på det. 

BoW, Criminal Minds hemma hos S och kanske ett besök hos Skruven är det som väntar ikväll.

:)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!