2009-03-30
 19:43:34

Aktiva jag.

Idag har jag gått på högvarv. Dock inte för att jag vill det utan för att jag måste.

Upp klockan 8 i morse för att gå till tandläkaren (jippi!?), därefter bar det av till skolan. På håltimmen promenerade jag och Caroline i en timme och under den timmen hann vi även köpa väskan jag suktat efter. Vi ville inte stå still så medan jag betalade stod vi och trampade i affären. Folk måste haft en konstig uppfattning om oss...

Efter promenixen satte vi oss och plugga en timme. Yes, we did. Vi är så grymma. Utnyttjade verkligen håltimmen på bästa sätt.



 

Såhär gottade jag mig i Gothia Cup -06 när jag inte kunde spela själv :)




När jag var hemma kastade jag ihop en sallad och käkade den till middag, yummi. Märkte dock att jag inte är så bra på att mixa rätt saker (Äpple och salt? Ost och casewnötter?). Men det gick ner, och tur var väl det. 

Efter en powernapp på 10 min tog jag på mig träningsbyxorna och stack ut och sprang. Jepp, ni hörde rätt. SPRANG! Jag, Sofia Bengtsson, var ute och sprang. I 18 hela minuter. Vad händer med mig?

Nu har jag precis suttit på balkongen med en kopp te och spanskläxan. MYS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!