2009-03-16
 21:45:06

21.32

Sjukling som jag är har jag inte varit i skolan idag. Först blev det ett läkarbesök och därefter en liten busstur till Jägersro för att hämta medicinen.

Väl hemma tog jag det mest lugnt. Tittade lite på tv, pillade lite med datorn (fick en dator i 19 års present!) och pratade en hel del i telefon.

Trots en seg kropp pallrade jag mig ändå bort till Jägersro ännu en gång med mamma för att byta en blå fransklänning jag fick i födelsedagspresent och köpa ett par bruna kilklacksskor.

Precis har jag funnit att jag har ett program på min gamla dator som heter iMovie, där jag kan koppla min videokamra som föra över inspelade filmer till datorn. Äntligen! Så det har jag ägnat kvällen åt. Nu har jag både Bryssel-filmen och Frankrike-filmen redo för nedspelning på skiva.





Bara för att vi var sååå fräscha på den här bilden.


Hesho

men fyyyyyy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!