2009-03-24
 21:31:40

21.31

Jag lovade att försöka skriva mer än ett inlägg per dag. Det har jag inte gjort. Jag har inte ens försökt de sista dagarna för de har varit tuffa. Jag ska försöka mer. Det är skönt att få skriva av sig.


Dagen var helt okej trots spanska klockan 8. Och trots snö och iskallt väder. Håltimmen ägnades mestadels åt att hänga i Hs bil. Där det var varmt. Engelskan tog slut snabbt då jag och H jobbade på som djur. Vilddjur. Vi hann därför med en fika efter skolan.


Väl hemma tog jag en välförtjänt tupplur mellan 15.00 och 17.15. Sedan blev det stressigt. Skulle nämligen vara på möte angående Strippen klockan 18. Innan dess skulle jag hinna äta, plugga, måla naglarna och dammsuga. Vilket jag naturligtvis inte hann, det blev bara mat. Tur att man börjar sent imorgon så man kan göra det andra då.



Tiff

Strippen..? :P



PUBLICERAT: 2009-03-24, 21:33:34 | URL: http://thatmandy.blogspot.com
Anonym

haha ja, nere i hamnen där de kör bilar och sådant kallas Strippen (Meca raceway) :)


Anonym

haha varför blir jag alltid anonym i mina kommentarer? / sofia



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!