2009-06-12
 00:27:43

Leva livet

Skolavslutning var det idag ja. Nu är det verkligen slut. Finito. En timmes babblande i kyrkan för att sedan få betyg i aulan. Jag må säga att jag är väldigt nöjd med mina betyg. Ettan och tvåan bara gled jag igenom, inga extra kurser och sånt skit, utan istället en eller två för-det-är-vi-värda-skolkdagar. Trean var desto tuffare och det var hårt jobb ett bra tag med alla olika prov och inlämningar samtidigt som jag  jobbade på två olika jobb, tränade småknattarna och sjöng. Men jag överlevde, och det med finess!

Fick till och med ett stipendium för flit och framsteg i studierna, så lite var allt arbete värt. :)



Så, vad händer nu då. Ja, sommaren kommer mestadels bestå av jobb och jag kommer fortsätta jobba så mycket som möjligt på ICA även efter sommaren. Däremot ska jag försöka hitta ett fast jobb någon annanstans, kan ju inte vara ica-handlare hela livet. Skönheten ligger just nu i att jag har friheten att göra precis vad jag vill till hösten. Vill jag sticka iväg och bli reseledare så kan jag göra det. Vill jag åka till New York och jobba där kan jag göra det. Vill jag ta ytterligare en resa i november kan jag göra det. Det finns massvis med valmöjligheter just nu. Och det älskar jag.





Leva livet, nu ska jag leva livet...

:)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!