2009-06-23
 14:46:19

Midsomarhelgen

Min bildfunktion här på blogg.se verkar ha rasat så det blir inga bilder mina vänner. Men skriva, det kan jag göra!


Fredag: 

Midsommarafton började hos Sofi klockan 9 på morgonen med frukost. Därefter drog vi till Burlöv Center för att ordna med några ärenden. Väl hemma var det duschen som gällde samt all annan till fräschning - måla naglarna, raka benen och kräma sig. Klockan fyra var det ju fotboll, Sverige-Italien, som jag hoppas att ingen missat. Matchen var dunderbra trots att jag såg den i min ensamhet sugandes på ett par piggelinglassar. Sverige borde vunnit.

Klockan 6 hämtade jag upp mina töser för att som sagt dra till Klagshamn. Festen var över förväntningarna då de hade fixat med lekar, snappsvisor och till och med midsommarstång. Kvällen var otroligt trevlig och närmre midnatt gjordes det också plats för dans. Myyyyyys! 

Halv 5 var jag i säng, och efter fyra timmar sömn körde jag till jobbet.



Lördag:

Efter sex timmars jobbande (10-16) åkte jag hem och sov typ två och en halv timme. Det satt skönt. Vid nio drog jag hem till mina kusiner för lite förfestande. Senare drog vi till Fridays på Lilla Torg och slutligen till Slagt som hade bartömning. Även det var en lyckad kväll.



Söndag:

Som ni kanske redan listat ut så gjorde jag inte ett skvatt på söndagen. Man orkar helt inte efter en sådan tuff helg. Visst det blev lite promenader på kvällen efter tolv timmars TV-tittande men det var inte särskilt ansträngande. Jag går som en snigel. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!