2009-06-28
 13:40:05

Hesho!

 

Finally funkar min bildknapp. Jag har gjort en jäkla massa. Självklart är bilderna på den andra datorn.
Typiskt mig.


Jag saknar Hesho i alla fall. Det är inte lätt att bara skicka iväg sin bästaste vän bara så där. "Bara" fyra veckor kvar i alla fall, och jag ska jobba alla dem så förhoppningsvis hinner jag inte tänka så mycket på att H är i kurdi. 
Saknar dig <3




Innan Sofia får reda på att Micheal Jackson är död.
Sms från Hesho: OMG! Micheal Jackson!
Sms tillbaka från Sofia: What? I Kurdistan?


:)


Hesho

hahah du är för söt =D Ditt WHAT, I Kurdistan!? var jätte roligt =)Saknar dig, älskar dig älskade granne!



PUBLICERAT: 2009-06-28, 21:50:35 | URL: http://www.flawlessandall.blogspot.com
Kurdi

sökte efter kurdiska krigare men ser 2 krigare men vet ej om de kurder men sötaaaaa kurder e de iallf haha men puss på den som har brunt hår :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!