2009-06-05
 00:03:15

Hesa röster och skadade fötter



Den 3/6 var det Borgarskolan som sparkades ut. För min del började kvällen hos Sanna med en överraskning som jag och Sannas lillasyster fixat. Vi sjöng nämligen Sannas favoritlåt Summer of 69 med gitarr och allt :)

Vidare bar det av till Sofi och därefter till Marika. Marika var dock inte hemma men jag kände mig hemmastadd och åt och umgicks med hennes släkt. Vid tolv drog vi till Luftkastellet och dansade natten lång. <3


Imorgon är det tre studenter till att gå på - Carolins, Sandras och självklart Rafads. Det lär inte bli kul att jobba på lördag med mina förstörda fötter och min rassliga hals... ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!