2009-06-07
 23:33:35

Fabulous weeeeeeeeeek

Veckan har varit tuff med helt fantastisk. Alla studenter och all glädje var helt underbart. Dock har det varit slitsamt. Är för tillfället megaförkyld och trots det har jag jobbat stenhårt hela helgen. Eller, stenhårt är kanske att skryta, men jag har jobbat i alla fall. 


Som ni kanske förstod av mitt förra inlägg så såg jag självklart matchen i lördags. Det är fan inte kul att förlora. Speciellt inte mot Danmark. Sverige får ta och rycka upp sig lite. Bort med Lagerbäck! Efter fotbollen blev det en runda till Lilla Torg med mina kära kusiner.


Idag har jag varit duktig och promenerat in till jobb. Det ni. Jag har även ätit glass, lösgodis, chips och popcorn så det gjorde väl inte så stor skillnad egentligen. Men ändå. Kvällen har tillbringats med min flickvän, film och mys. :)






thaikalle

fina bilder och blogg som du har.

Vill du vara med och tävla? Rösta på bästa bild i min blogg.

Priser: Vandring i Burmas djungel, pengar, länk till din blogg



PUBLICERAT: 2009-06-08, 19:01:23 | URL: http://thaikalle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!