2009-06-28
 13:49:40

Älska stranden

Jag och Carolin har i princip spenderat hela veckan på stranden. Mysigt så in i bomben. Måndag och tisdag drog vi till Höllviken för grillning, bad, volleyboll och eldande med tjugofem andra pers. Vi blev ett riktigt blandgäng som umgicks de kvällarna, ett underbart bandgäng. :)

Onsdag lade jag och Carolin i Klagshamn och pressade satan. Det gick bra för mig som blev brun men inte bra för Carolin som blev röd den stackaren. 

På torsdagskvällen åkte jag och Carro ner till Ribban en liten, liten sväng.

Fredag drog jag till Klagshamnstranden igen med Matte, Gynta och Cyber. Det är inte lätt att vara ensam tjej bland tre stenkastande pågar. Tur att man är stark så man kunde brotta ner dem när man fick frispel. Mohaha.

Lördag blev det solning i Bulltoftaparken för att snart (tre timmar senare) inse att vi behövde bada. Klockan halv 5 var vi på Klagshamnsstranden ännu en gång, men självklart hade det ju hunnit bli lite smått kallt. Inget bad för min del alltså! 



Pust, mycket info på kort tid. Bilden är från första grillkvällen i Höllviken.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!