2009-01-20
 17:34:36

Vi borde alla bli Buddhister.

När jag jobbade häromdagen var butiken rent ut sagt full. Aldrig någonsin har vi behövt använda alla våra kassor på en och samma gång under januari-månad en vecka innan löning. Var får folk alla sina pengar ifrån? Det är tänkt att man ska vara pank från och med mitten på januari till den 25e. 


Svar: Vi har för mycket begär. 





Vi borde alla bli buddhister.
Icke-extrema buddhister har en hälsosam syn på livet.

 


Kajsa

Hej Sofia! Jag visste inte att du bloggade! Fast å andra sidan är det nog mycket jag inte vet om dig haha. Jag har börjat jobba igen på ett finskt reseföretag, jag typ bokar hotell och sånt! Hela tolv timmar i veckan så man är ju lite sliten haha. Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!