2009-02-01
 22:04:05

Vännen!

Fredagen bjöd på en mysig rundvandring i stan samt en iskall fika. Kvällen spenderades med älsklings Hesho. Familjegeni, dans och Yamato. =)

Lördagens första sex timmar ägnades åt jobb. Mellan klockan 16 -18 hade jag underbar Sofia-tid som gick åt till att lyssna på min nybrända skiva och även pyssla om mig själv med lite krämer och liknande. Därefter skulle kära Marika firas och det gjorde hon så det smällde om det. God mat, gott sällskap, trevligt folk på Möllan och funny dancing på Deep. =)



Jag har märkt (eller kanske rättare sagt fått höra) att jag hänger upp mig på olika saker/ord när jag blir lite smått berusad. Det kan vara allt från filmer (Beyond Borders) till uttryck (vännen). Ganska rolig egenskap kan jag tycka =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!