2009-02-08
 12:14:35

Superhelgen

Fredag: Fika med Sanna och Rafad efter skolan. Även Bea, Hesho, Sofi och Josse dök upp senare. Därefter drog jag hemåt för att göra mig i ordning för kvällens ståhej. Halv 9 var vi hos Sara på förkrök och sedan drog vi alla vidare till Yamato, Hipp och Barcelona. Det var en dunderkväll! =)

Lördag: Frukost hos Sofi för att sedan åka hem och fräscha upp mig för ytterliggare en utekväll, dock en mycket lugnare sådan. Jag och käraste Hesho käkade middag med mina päron på El Patio och mötte sedan upp Sofi i stan för biljard och Yamato. =)

Söndag: Det lär bli plugg, träning och fika med Rietz. =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!