2009-02-10
 20:36:39

Slutar det aldrig lyckligt i Monopol?

Lyssnade på radion på väg hem från träningen idag, och visst är det sant som de säger att det slutar aldrig lyckligt i Monopol. Det är ett provocerande spel rent ut sagt. Jag är absolut ingen dålig förlorare men visst tappar jag minen om jag ligger riktigt risigt till i Monopol. Antingen så blir man aggressiv för att man har en jäkla otur eller så blir man frustrerad när ens motspelare sitter och surar för att inte de hade chansen att köpa Norrmanstorg.

Det slutar aldrig lyckligt, eller har jag och Mix Megapol helt fel på den fronten? =)


ps. För er som spelar Monopol trots aggressionsutbrott och dessutom är några riktiga Malmöiter, vill jag bara nämna att det finns Monopol i form av Malmö. Alltså, istället för exempelvis Norrmanstorg så är det Turning Torso. =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!