2009-02-10
 11:26:07

Morgonstund har guld i mund

Jag älskar morgnar. Inte direkt vardagsmorgnar kanske men själva morgonstunden. Man stiger upp, sätter på lite Mix Morgonzoo och käkar en megafrukost bestående av ägg, pannkakor, varma bullar, jucie och te. Iklädd pyjamas kryper man sedan ner i fåtöljen och läser en bra tidning. Därefter tar man lååång tid på sig att sminka sig, fixa håret, välja kläder etc. Om solen skiner och därmed boostar humöret kan man ju passa på att morgonstäda, för det är faktiskt då det är som roligast. Morgonstunden avslutas någongång kring lunchtid då man förhoppningsvis har något spännande inbokat. =)


Så här ser i princip aldrig mina morgnar ut. Oavsett om det är tisdag eller söndag. Jag går alltid upp i sista sekund, klär på mig på två minuter, slänger i mig en shake, drar plattången genom håret, snabbsminkar mig och Vips! Finito. =)


Anonym

vadå för shake?=)


Sofia

Naturdiet - Vilda bär =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!