2009-02-11
 22:54:46

Man är inte vuxen förrän man vågar vara barn!

Jag har haft en helt fantastisk dag! 

Skolan sveptes igenom och promenaden hem fick mig att må riktigt bra. 

Klockan 17 var det, som alltid, småknattsträning och det är så superduperskoj! De små pågarna är alltid på toppen humör och ger därmed även mig en enorm glädje. 

Kvällen min, ägnade jag och mina kära Videdalkompisar till att använda oss av snön som inte är här särskilt ofta, och åka pulka! Det blev visserligen inte jättemånga åk då det var rätt tungt att gå upp för backen men de få åken som blev av gick i racerfart. Jag, S och H prövade även att rulla ner för backen, haha! Megahärligt!

Jag mår så bra!

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!