2009-02-24
 17:19:05

Jag är 18 år gammal, inte 30!

Är det inte vid 18 års ålder man ska vara fri som en fågel?
Det är inte förrän man har klättrat upp en bit på karriärsstegen som det är tillåtet att vara uppbokad jämt och ständigt.

Tyvärr måste jag jämföra unga, fräscha mig med dubbelt så gamla kvinnor:


Måndag - Låång skoldag, fira Rafad, sova tidigt!

Tisdag - Skola, plugg, skola, plugg, sång.

Onsdag - Skola, småknattsträning, plugg.

Torsdag - Skola, plugg, sång.

Fredag - Skola, fika med töserna, fira Hesho.

Lördag - Kick-OFF med Kvarnby.

Söndag - Jobb, plugg.


Om någon skulle få för sig att ringa mig och fråga om jag har lust att ses någon dag denna vecka så förstår ni mig när jag svarar - TYVÄRR INTE.

Give me a break!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!