2009-02-21
 17:39:52

I love weekends!

Fredagen var helt underbar. Den började med en fyra timmar lång Scones-frukost hemma hos älskade Sanna, vi hade en massa snack att ta igen! Väl hemma ägnade jag ett par timmar åt Sex and the City och... :) Prick klockan 6 var jag hos Sofi och käkade tacos (jag bjöd bort mig sjjälv på mat heeeeela dagen) och lite senare drog hon, jag, Sanna, Hesho och Caroline till TILT för att spela biljard. Kvällen avslutades på Yamato tillsammans med lite annat trevligt umgänge.



Idag var det först en del shoppingärenden som stod på schemat med Sannis, därefter blev det ytterligare några avsnitt Sex and the City och en eftermiddagstupplur. Nu har precis Sofi kommit hit och snart ska vi äta lasagne och förbereda oss inför kvällen. Det är dags för att fira lilla Rafad som fyller 19 år på måndag!

<3 





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!