2009-12-07
 22:09:08

Jag får också lov att vara irriterad.

Min mage är konstig. Den typ pirrar och knyter sig och ger inte någon som helst hungerkänsla. Typ som när man är kär, men det är jag inte så ni behöver inte oroa er. Eller när man är stressad, för vem är inte det när man jobbar typ varje dag (inklusive helg) trots att man har hundra andra saker som man behöver ta tag i. Eller så har magen bara fattat att jag försöker kämpa bort mina överflödiga kilon och hjälper mig på traven. Men ni som känner mig vet att jag äter ändå, trots att jag inte är hungrig. Inte kan man sitta på sin femton minuters rast utan att tugga.



Så too bad magen, it doesn't work. 


 
;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!